کد تخفیف ویژه اولین سفارش: new5
تانیا استور

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه تانیا استور

دوست عزیز به تانیا استور خوش آمدید! لطفا پیش از ثبت سفارش، قوانین زیر را به دقت مطالعه کنید. خرید از این سایت به معنای پذیرش این قوانین است!

شرایط ثبت سفارش و پرداخت

1) پرداخت از طریق درگاه های امن بانکی انجام می شود و همچنین می توانید با درگاه اسنپ پی، مبلغ را در چهار قسط بدون سود و کارمزد پرداخت کنید.

2) پس از پرداخت و ثبت سفارش نهایی، تنها تا ۱۲ ساعت فرصت برای لغو یا حذف آیتمی از سفارش وجود دارد، بعد از گذشت این زمان لغو سفارش ممکن نیست. لطفا خرید خودرا با دقت و حوصله کافی انجام دهید.

3) اگر رمز دوم ندارید و نمی توانید از طریق سایت ثبت سفارش کنید، برای پرداخت با پشتیبانی در واتساپ هماهنگی لازم را انجام دهید.

4) لطفا سفارش خودرا با دقت فراوان ثبت کنید! پس از ثبت سفارش امکان تغییر نحوه پرداخت و درگاه وجود ندارد.

شرایط ارسال و تحویل کالا

1) سفارشات ظرف مدت 3 الی 15 روز کاری به دست شما خواهند رسید.

2) هزینه ارسال بر اساس موقعیت جغرافیایی و روش ارسال محاسبه می شود؛ ارسال سفارشات با مبلغ بالای ۴ میلیون تومان رایگان است.

3) مسؤلیت درج صحیح اطلاعات، آدرس و مشخصات گیرنده بر عهده مشتری است.

4) اگر محل سکونت شما تهران است، می توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید تا در صورت امکان و موجود بودن سفارش شما در انبار تهران، سفارش شما با پیک ارسال شود.

5) کدهای رهگیری مرسوله در کانال تلگرام تانیا استور با لینک @TANYASTORE بارگذاری می شوند.

شرایط بازگشت، مرجوع و تعویض کالا

1) بازگشت و تعویض کالا تنها در صورت مغایرت داشتن کالا با سفارش شما امکان پذیر است. (اورجینال بودن محصولات وارداتی در مشخصات به همراه کشور مبدا برند ذکر شده است، اگر محصولی را ثبت سفارش کردید که این موارد داخل اطلاعاتش ذکر نشده بود، این محصول های کپی می باشد و امکان مرجوع یا تعویض ندارد.خرید خودرا با دقت فراوان انجام دهید)

2) برای گزارش مشکل، درخواست مرجوعی و تعویض کالا باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت سفارش، با پشتیبانی در ارتباط باشید.

3) پلمپ و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و کالا بدون استفاده باشد.

4) هزینه بازگشت کالا در صورت وجود شرایط ذکر شده، تماما بر عهده تانیا استور می باشد.

مسؤلیت ها و پشتیبانی

1) تانیا استور مسؤلیتی در قبال تاخیرها و مشکلات ناشی از پست یا حمل و نقل ندارد و باید با مرکز مربوط به تحویل بسته در ارتباط باشید.

2) مسؤلیت برگشت خوردن بسته تماما با مشتری است و نیاز است که هزینه ارسال مجدد، توسط مشتری پرداخت شود.

با تشکر از اعتماد و مهر بی کران شما نسبت به تانیا استور❤️

برای پشتیبانی و پاسخ به سؤالات،

تنها از طریق پیامک و واتساپ با شماره 09214112314 در ارتباط باشید.